Ovsená kaša bez cukru

ovsena kasa

K ovsenej kaši ma priviedol môj tati, ktorý mi ju robieval na raňajky, keď som bola ešte malá. Najprv mi jeho ovsená kaša veľmi chutila, no postupne ju začal pripravovať suchšiu a suchšiu, až mi prestala chutiť. Veľa ľudí vraví, že im ovsená kaša nechutí, ale možno je to práve preto, že si ju nevedia chutne pripraviť. Ja som sa k overenej klasike vrátila len pred niekoľkými rokmi, keď som si ju začala pripravovať sama a podľa svojej chuti. Dnes na ovsenú kašu neviem dopustiť a patrí medzi moje obľúbené raňajky.

Ja si tú moju väčšinou pripavujem s mliekom, lebo tak mi najviac chutí, ale kľudne môžete mlieko nahradiť horúcou vodou. Čo sa týka toppingov, dnes som zvolila klasiku- banán a jablko a ďalej čo som mala po ruke: chia semienka, goji, kokos a orechy. Keďže sa snažím používať čím menej sladidiel, namiesto medom som kašu osladila polovicou rozpučeného banánu.

ovsena kasa bez cukru

ovsena kasa

ovsená kaša

Ingrediencie

  • 1/2 hrnčeka vločiek
  • 1 hrnček mlieka (ak chcete kašu menej hustú použite menej mlieka)
  • 1 banán
  • 1/2 jablka
  • mandle, kokos, chia semiačka, goji semienka

Postup

  1. Vločky zalejeme mliekom  buď v hrnci na sporáku alebo v mikrovlnke zohrejeme až kým nenapučia
  2. Polovicu banánu rozpučíme vidličkou a zmiešame s ovsenou kašou
  3. Na kašu nakrájame zvyšok banánu, jablko a posypeme zvyšnými ingredienciami

ovsena kasa

ovsena kasa bez cukru

Dobrú chuť!

You might also like

No Comments

Leave a Reply